Klimaatneutral

1.604 kg
CO2 gecompenseerd

Persoonlijk advies
+ 31 (0) 53 7 44 00 38

Klantenservice

Algemene hulp

Hieronder geven wij enkele toelichtingen op veel voorkomende onderdelen van het bestelproces . Mocht het antwoord op de vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice of stuur ons een vrijblijvende aanvraag .

Algemene voorwaarden(AV)

Wij produceren en leveren alleen volgens onze eigen Algemene voorwaarden .

Order/Oderbevestiging

Voor elke order wordt er een oderbevestiging verstuurt. Je bent als klant verplicht , dit op juistheid te controleren en eventuele afwijkingen en onjuistheden in de bestelling direct aan ons te melden. Voor door de klant niet vastgestelde en direct gemelde fouten in de orderbevestiging zijn wij niet aansprakelijk. Dergelijke klachten en reklamaties zijn direct uitgesloten.

Klantnummer

Je ontvangt als nieuwe klant bij de eerste order een klantennummer, welke je bij verschillende onderdelen in het bestelprocess nodig hebt. Je klantennummer staat aangegeven op alle belangrijke schriftelijke documenten.

Login/Registreren

Bij je eerste bestelling wordt gevraagt je te registeren. Je kan daarbij zelf je gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

Nieuwe klant

Je bent een nieuwe klant, als je voor de eerste order nog niets bij PRIMUS aangevraagd hebt.

Productietijd

Bij elke Online calculatie, elke offerte en elke order is de productietijd voor jou drukwerk aangegeven. De productietijd bevat niet de tijd van de levering voor (Verzenden) de producten.

Verzenden/ Levertijd

Hier wordt de verzendtijd aangegeven. De productietijd en de verzendtijd moeten worden samengevoegd,om de totaal benodigde Productie- en Levertijd te bepalen.

Betalingsvoorwaarden

Je hebt bij ons de mogelijkheid uit verschillende Betaalmethoden te kiezen.